Terme in Pogoji v Nine Casino Slovenija
Velja od: 01/01/2023
Zadnja posodobitev: 02/08/2024
Preden začnete igrati, pozorno preberite poglavje s pogoji in določili. Z začetkom uporabe spletnega mesta samodejno potrdite, da se strinjate s pogoji in določili.
Te Pogoje ureja in razlaga zakonodaja Curaçaa in v skladu z njo.
Angleška različica prevladuje.
SPLOŠNO
- Zavedate se, da s sodelovanjem v igrah tvegate izgubo denarja, ki ste ga nakazali na svoj račun Casino Nine. V nekaterih pravnih sistemih so lahko spletne igre nezakonite. Razumete in se strinjate, da vam ninecasino1.com ne more zagotoviti pravnega nasveta ali jamstva glede zakonitosti vaše uporabe storitev spletnega mesta. Družba ne zagotavlja, da so storitve spletnega mesta skladne z zakonskimi zahtevami v vaši jurisdikciji. Storitve, ki jih zagotavlja nine-casinos.si, uporabljate po lastni izbiri in lastni presoji ter na lastno odgovornost, pri čemer se odločite, ali je vaša uporaba storitev spletnega mesta zakonita v skladu z veljavnimi zakoni vaše jurisdikcije. Na spletno stran vstopate in v igrah sodelujete na lastno odgovornost.
- nine-casinos.si je v lasti in upravljanju podjetja Uno Digital Media B. V., družba, ustanovljena v skladu z zakoni Curaçaa, z registracijsko številko 157147 in sedežem na Johan Van Walbeeckplein 24, Willemstad, Curaçao. nine-casinos.si ima licenco in jo ureja Curaçao eGaming (licenca B2C-AK2QPM3H-1668JAZ). Ne pozabite, da lahko igre na srečo povzročajo zasvojenost. Igrajte odgovorno. nine-casinos.si sprejema le stranke, starejše od 18 let. UDM Processing Services LTD., registrska številka NE 435747, a družba, organizirana in obstoječa po ciprski zakonodaji, s sedežem na naslovu Ymittou, 4, Block C, Floor/Office 201, 2113, Nikozija, Ciper, so upravljavci plačil družbe Uno Digital Media B.V., ki delujejo kot plačilni agent v imenu družbe Uno Digital Media B.V. (v nadaljevanju skupaj imenovani – “družba” ali “igralnica”).
- Te pogoje lahko igralnica občasno spremeni. Potrudili se bomo, da bomo svoje igralce o vseh pomembnih spremembah obvestili po elektronski pošti. Vendar pa vsem igralcem priporočamo, da redno obiskujejo to stran in preverjajo morebitne spremembe.
- Ti pogoji poslovanja predstavljajo zavezujočo pogodbo med vami in igralnico. Igralci morajo pred registracijo računa v celoti prebrati te pogoje in določila. Če se ne strinjate s katero koli določbo teh Pogojev, ne smete uporabljati ali nadaljevati z uporabo spletnega mesta.
- Soglašate, da lahko od nas prejemate sporočila v elektronski obliki (tj. prek e-pošte), SMS-sporočil ali telefonskih klicev (komunikacijski kanali). Z vami bomo komunicirali prek komunikacijskih kanalov ali z objavo obvestil na spletnem mestu. Prejemanje ponudb po e-pošti od igralnice Casino lahko odjavite, zahtevo za odjavo pa lahko naslovite tudi na našo službo za pomoč uporabnikom za odjavo od SMS-sporočil ali telefonskih klicev. Vendar si pridržujemo pravico, da vam pošiljamo bistvene informacije o vašem računu, stanju ali funkcionalnostih spletnega mesta, tudi če ste se odjavili od prejemanja rednih e-poštnih sporočil.
2. RAZPOLOŽLJIVOST IGER
- Upoštevajte, da nekatere igre morda ne bodo na voljo v določenih jurisdikcijah, kar je odvisno od pravil ponudnikov iger, ki se lahko občasno spremenijo.
- Ne moremo zagotoviti, da se vsa vračila, pologi, dobitki ali bonusi, ki jih je igralec kot prebivalec držav, za katere veljajo omejitve imetnika glavne licence, ponudnikov programske opreme in ponudnikov plačil, pridobil ali obračunal z uporabo katerega koli načina šifrirane povezave prek interneta s svojih naprav v omrežje z namenom prikrivanja njegove geolokacije, ne bodo izgubili in jih na našo zahtevo ne bo mogoče zahtevati. Takšna dejanja igralcev se bodo štela za kršitev teh splošnih pogojev in pridržujemo si pravico, da ne odpremo, začasno ustavimo ali zapremo vaš račun, zadržimo izplačilo vaših dobitkov in ta sredstva uporabimo za morebitno škodo, ki ste jo povzročili.
- Video igralni avtomat Fashion TV ni na voljo v naslednjih državah: Kuba, Jordanija, Turčija, Savdska Arabija.
- Video igralni avtomat Planet of the Apes ni na voljo na naslednjih ozemljih: Azerbajdžan, Kitajska, Indija, Malezija, Katar, Rusija, Tajska, Tajska, Turčija, Ukrajina.
- Video igralni avtomat Vikingi ni na voljo na naslednjih območjih: Vikingi: Azerbajdžan, Kambodža, Kanada, Kitajska, Francija, Indija, Indonezija, Laos, Malezija, Mjanmar, Papua Nova Gvineja, Katar, Rusija, Južna Koreja, Tajska, Turčija, Ukrajina, Združene države Amerike.
- Video igralni avtomat Narcos ni na voljo na naslednjih ozemljih: Indonezija, Južna Koreja.
- Poleg tega je igra Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse in The Invisible Man) na voljo samo na naslednjih ozemljih: Andora, Armenija, Azerbajdžan, Belorusija, Bosna in Hercegovina, Gruzija, Islandija, Liechtenstein, Moldavija, Monako, Črna gora, Norveška, Rusija, San Marino, Srbija, Ukrajina, Severna Makedonija, Turčija, Avstrija, Ciper, Finska, Grčija, Irska, Luksemburg, Malta, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Slovaška, Slovenija in Madžarska.
- Igralci iz naslednjih držav ne morejo osvojiti glavnih dobitkov v igrah z glavnimi dobitki, ki jih ponuja NetEnt (med drugim Mega Fortune in Arabian Nights): Avstralija, Azerbajdžan, Kitajska, Danska, Indija, Izrael, Italija, Japonska, Malezija, Katar, Rusija, Španija, Tajska, Tunizija, Turčija, Združeni arabski emirati in Ukrajina. Igralnica si bo po najboljših močeh prizadevala, da igralcem iz teh držav prepreči dostop do iger, vendar bo v primeru, da igralci iz katere koli od zgoraj navedenih držav osvojijo glavni dobitek, ta neveljaven.
- Igralci iz Avstralije ne morejo igrati iger Amatic.
- Igralci iz naslednjih držav niso upravičeni do igranja iger Microgaming: ZDA, Singapur, Italija, Danska, Južna Afrika, Francija, Velika Britanija, Španija, Belgija, Avstralija, Tajvan in Filipini.
- Igralci iz Kanade ne morejo igrati iger NYX (NextGen).
3. SPREJETE VALUTE
Spletna stran podpira naslednje valute: EUR, BRL, CAD, NOK, NZD, CZK, ZAR, BGN, HRK, RON, AUD, BTC in druge kriptovalute.
4. KDO LAHKO IGRA
- Igralnica sprejema le igralce iz tistih držav in geografskih regij, v katerih so spletne igre na srečo zakonsko dovoljene. Igralec je sam odgovoren, da se pred sklenitvijo stav na spletnem mestu seznani z veljavnimi zakoni in predpisi o igrah na srečo v določeni jurisdikciji.
- Igralnica sprejema izključno polnoletne igralce (najnižja starost je 18 let) in igralce, ki so dosegli starost, ki jo kot primerno za igranje spletnih iger določa jurisdikcija v kraju igralčevega prebivališča. Igralec je sam odgovoren, da se seznani z zakoni in predpisi, ki veljajo v njegovi jurisdikciji glede starostnih omejitev za igranje spletnih iger.
- Igralec je sam odgovoren, da se obvesti in zagotovi, da s sodelovanjem v igrah ne krši veljavnih zakonov. Vlaganje pravih sredstev in igranje za pravi denar je predmet zakonov vaše države, zato je vaša izključna odgovornost, da jih upoštevate.
- Družba si pridržuje pravico, da od igralca zahteva dokazilo o starosti in omeji dostop do spletnega mesta ali začasno prekine račun igralcev, ki ne izpolnjujejo te zahteve.
- Igralci iz naslednjih držav in njihovih ozemelj (“države z omejitvami”) ne smejo vplačati ali igrati za pravi denar: Združene države Amerike, Združeno kraljestvo, Španija, francoska čezmorska ozemlja (Guadeloupe, Martinique, Francoska Gvajana, Reunion, Mayotte, St.) Martin, Francija, Francoska Polinezija, Wallis in Futuna, Nova Kaledonija), Nemčija, Nizozemska, Izrael, Litva, Nizozemski Antili in Curacao, Azerbajdžan, Armenija, Gibraltar, Jersey, Belorusija, Kazahstan, Kirgizija, Moldavija, Rusija, Tadžikistan, Uzbekistan, Ukrajina. Igralnica ne more zagotoviti zadovoljive obdelave izplačil ali povračil, če igralec krši pravila o omejenih državah.
- Igralci iz naslednjih omejenih držav in njihovih ozemelj, ki so uvrščene na črno listo: Severna Koreja in Iran, ter sivo listo: Albanija, Barbados, Burkina Faso, Kambodža, Kajmanski otoki, Jamajka, Jordanija, Haiti, Mali, Maroko, Mjanmar (Burma), Nikaragva, Pakistan, Panama, Filipini, Senegal, Južni Sudan, Sirija, Turčija, Uganda, Združeni arabski emirati, Jemen in Zimbabve. Igralnica ne more zagotoviti uspešne obdelave izplačil ali povračil, če igralec krši te pogoje in pravila.
- Prav tako ne sprejemamo plačil ali uporabnikov iz naslednjih držav in ozemelj: Afganistan; Ameriška Samoa; Barbados; Bocvana; Burundi; Kambodža; Srednjeafriška republika; Kuba; Demokratična republika Kongo (DLRK); Fidži; Francija; Guam; Iran; Irak; Libanon; Libija; Mali; Mjanmar (Burma); Nikaragva; Pakistan; Palau; Palestina; Samoa; Somalija; Južni Sudan; Sudan; Sirija; regija Krim (Ukrajina); Trinidad in Tobago; Uganda; Severna Koreja (DLRK); Venezuela; Jemen; Zimbabve.
5. UPORABA IGRALNEGA RAČUNA
- Za sklepanje stav prek spletnega mesta se morate najprej registrirati na spletnem mestu in odpreti račun.
- Dovoljeno je imeti samo en (1) račun. Dovoljen je le en račun na gospodinjstvo, IP ali osebni računalnik. Če poskušate odpreti več kot en račun, se lahko vsi računi, ki jih poskušate odpreti, blokirajo ali zaprejo, vse stave pa so lahko neveljavne. Poleg tega boste izgubili vse dobičke, vplačila, dobitke ali bonuse, ki ste jih zaslužili ali pridobili v času, ko je bil podvojeni račun aktiven in jih lahko zahtevamo nazaj, ter nam boste na zahtevo vrnili vsa sredstva, dvignjena s podvojenega računa. Če želite odpreti drug račun, lahko to storite tako, da se obrnete na službo za pomoč uporabnikom [email protected] Z odprtjem novega računa bo stari račun zaprt. Če ugotovite, da imate registriranih več kot en račun, nas morate o tem nemudoma obvestiti. V nasprotnem primeru se lahko dostop do vašega računa blokira.
- Vnesti morate vse obvezne podatke, zahtevane v prijavnem obrazcu, vključno z veljavnim e-poštnim naslovom; če ne vnesete veljavnega e-poštnega naslova, vam pri obnovi morebitnih “pozabljenih gesel” ne bomo mogli pomagati. Sami ste odgovorni, da so podatki, ki jih posredujete, resnični, popolni in pravilni.
- V postopku registracije boste morali izbrati uporabniško ime in geslo za prijavo na spletno mesto. Vaša izključna odgovornost je, da zagotovite varno shranjevanje svojih prijavnih podatkov. Svojih prijavnih podatkov ne smete nikomur razkriti. Igralnica ni odgovorna za kakršno koli zlorabo vašega računa s strani tretjih oseb zaradi razkritja, namernega ali nenamernega, aktivnega ali pasivnega, vaših prijavnih podatkov tretjim osebam.
- Za varnost transakcij uporabljamo šifriranje SSL. Vsi podatki o strankah bodo obravnavani zaupno in ne bodo prodani tretjim osebam.
- Upoštevajte, da morate izplačila opraviti z isto metodo, s katero ste opravili polog. Če ste na primer vplačali s kreditno kartico, morate dobitke iz tega vplačila poslati nazaj s kreditno kartico.
- Vsi podatki, ki jih posredujete ninecasino1.com v času veljavnosti te pogodbe, so resnični, popolni in pravilni, zato morate ninecasino1.com nemudoma obvestiti o vseh spremembah teh podatkov.
- Niste pooblaščeni za prenos sredstev s svojega računa na druge igralce ali prejemanje sredstev od drugih igralcev na svoj račun ali za prenos, prodajo in/ali pridobivanje uporabniških računov.
- V nekaterih okoliščinah se lahko zgodi, da potrdimo stavo ali izvedemo plačilo po pomoti. V vseh takšnih primerih si igralnica pridržuje pravico, da prekliče vse sprejete stave, ki vsebujejo takšno napako, ali da popravi napako tako, da ponovno izvede vse stave po pravilnih cenah/razponih/terminah, ki bi morale biti na voljo v času sklenitve stave, če napake ne bi bilo.
- Če uporabnik ugotovi morebitne napake ali nepopolnost programske opreme, se zavezuje, da jih ne bo izkoristil. Poleg tega se uporabnik zavezuje, da bo nine-casinos.si nemudoma obvestil o morebitnih napakah ali nepopolnosti. Če uporabnik ne izpolni obveznosti iz te točke, je družba upravičena do popolne odškodnine za vse stroške, povezane z napako ali nepopolnostjo, vključno s stroški, ki so nastali v zvezi z zadevno napako ali nepopolnostjo in pomanjkljivim obvestilom uporabnika.
- Družba si pridržuje pravico, da zadrži plačila, če obstaja sum ali dokaz o manipulaciji igralniškega sistema. Zoper uporabnika ali katero koli drugo(-e) osebo(-e), ki je(-e) manipulirala(-e) z igralniškim sistemom ali poskušala(-e) to storiti, bo vložena kazenska ovadba. nine-casinos.si si pridržuje pravico do prekinitve in/ali spremembe katere koli igre ali dogodka, ki je na voljo na spletnem mestu.
6. DEPOSIT
- V igrah lahko sodelujete le, če imate na svojem računu dovolj sredstev za takšno sodelovanje.
- Upoštevajte, da se najnižji znesek pologa razlikuje glede na državo, iz katere igrate. Najnižji znesek pologa je lahko 2 EUR, 5 EUR, 10 EUR ali 15 EUR ali enakovreden znesek v drugi valuti. Najvišji znesek pologa je odvisen od načina plačila, ki ga izberete. Poleg tega igralcem ponujamo možnost staviti z nekaterimi kriptovalutami, pri čemer veljajo zgoraj navedene omejitve.
- V določenih okoliščinah lahko na igralčev račun pripišemo osebni “bonus”. Pogoje za odobritev bonusa in znesek bonusa določi igralnica in so občasno navedeni na spletnem mestu. Če so na računu prava in bonusna sredstva, bodo bonusna sredstva na voljo za stavljenje šele, ko bodo porabljena obstoječa prava sredstva. Če prenesete ali dvignete znesek glavnega pologa, preden so izpolnjeni pogoji za podaljšanje bonusa, izgubite bonusna sredstva in vse dobitke iz tega bonusa.
- Upoštevajte, da za bonuse veljajo posebni pogoji (“pogoji bonusa”). Ti so na voljo na spletni strani.
- nine-casinos.si ni finančna ustanova, zato se ne sme obravnavati kot taka. Vašemu računu se ne bodo obračunavale obresti.
- Deponirani zneski bodo na računu na voljo v razumnem času po potrditvi depozita. Pred izplačilom je treba potrditi vse predhodne vloge.
- Igralnica ni menjalnica in zato ne izvaja nobenih pretvorb valut.
- Družba ne sprejema plačil od tretjih oseb. Vplačila lahko opravite samo z bančnega računa, bančne kartice, e-denarnice ali druge plačilne metode, registrirane na vaše ime. Če se med varnostnim preverjanjem ugotovi, da ste kršili ta pogoj, bo vaš dobitek zasežen, prvotno vplačilo pa bo vrnjeno lastniku plačilnega računa. Družba ni odgovorna za izgubljena sredstva, vplačana z računov tretjih oseb. Družba si pridržuje pravico, da opravi telefonski klic na številko, ki je navedena na igralčevem računu, kar je po presoji družbe lahko nujen del postopka KYC. Dokler igralčev račun ni v celoti preverjen, izplačilo ne bo izvedeno. Če je navedena telefonska številka napačna, neobstoječa ali lažna ali če se igralec ne odzove na telefonski klic, si Družba pridržuje pravico do zaplembe vseh dobitkov in/ali deaktivacije igralčevega računa. Družba si bo v razumnih mejah prizadevala, da bo poskušala stopiti v stik z igralcem v zvezi z izplačilom sredstev, vendar če igralec v dveh (2) tednih ne bo dosegljiv (po e-pošti ali telefonu), bo družba sredstva zadržala, saj bo to pomenilo kršitev postopka KYC.
- Upoštevajte, da zaradi narave kriptovalut omejitev vplačil ni mogoče uporabiti za vplačila, opravljena prek plačilnih sistemov. Če želite omejiti svoje stave v igralnici, uporabite vse druge razpoložljive možnosti.
- Pri nakazilu s kriptovalutami poskrbite, da boste nakazali znesek, ki je višji ali enak minimalnemu limitu za nakazilo v posamezni valuti, kot je prikazano na strani za nakazilo na vašem računu. Depozitov pod to mejo naš obdelovalec plačil ne more obdelati, zato ne bodo prispeli na vaš račun in vam ne bodo povrnjeni.
- Internetne igre na srečo so lahko v jurisdikciji, v kateri se nahajate, nezakonite; če je tako, za izvedbo te transakcije ne smete uporabiti svoje plačilne kartice.
- Imetnik kartice je odgovoren, da se seznani z zakoni, ki se nanašajo na internetne igre na srečo v državi, v kateri ima stalno prebivališče.
- Sodelovanje mladoletnih oseb pri dejavnostih, ki so na voljo na tem spletnem mestu, je prepovedano.
7. POLITIKA IZPLAČIL
- Najnižji znesek izplačila je odvisen od države stalnega prebivališča in znaša od 50 € do 120 €.
- Če na vaš račun pomotoma pripišemo dobitke, ki vam ne pripadajo, bodisi zaradi tehnične napake v izplačilnih tabelah, človeške napake ali katerega koli drugega razloga, bo znesek ostal naša last in bo odtegnjen z vašega računa. Če ste sredstva, ki vam ne pripadajo, dvignili, preden smo za napako izvedeli, bo napačno knjižen znesek (brez poseganja v morebitna druga pravna sredstva in ukrepe, ki jih imate po zakonu) predstavljal vaš dolg do nas. V primeru napačnega knjiženja v dobro nas morate o tem nemudoma obvestiti po elektronski pošti.
- Seznanjeni ste, da se sredstva porabijo takoj in da igralnica ne predvideva vračil ali odpovedi. nine-casinos.si si pridržuje pravico do izplačila znatnih dobitkov v mesečnih obrokih.
- Pridržujemo si pravico, da za vsako stranko ob prvem izplačilu in kadar koli pozneje izvedemo postopke preverjanja, odvisno od naše interne odločitve, ne da bi igralcu pojasnili razloge za takšno zahtevo. Takšna preverjanja lahko vključujejo na primer kopije igralčevega potnega lista, osebne izkaznice, kopije računov za komunalne storitve in/ali kopije debetnih/kreditnih kartic, uporabljenih za nakazilo.
- Igralec je odgovoren, da zagotovi, da so vsi dokumenti, ki so del postopka KYC, pristni. Predložitev lažnih ali goljufivih dokumentov lahko povzroči odvzem igralčevih vlog in morebitnih dobitkov.
- Za izplačilo morajo vsi igralci pred izplačilom vsaj trikrat odigrati deponirane zneske. Ta postopek je v skladu s prakso proti pranju denarja. Igralec je v celoti odgovoren za plačilo vseh pristojbin in davkov, obračunanih na njegove dobitke, v skladu z zakoni države, v kateri ima igralec stalno prebivališče.
- Spletna stran podpira plačila z originalnim kreditnim prenosom Visa (OCT) in plačilnim prenosom Mastercard. Upoštevajte, da tudi v podprtih državah spletna stran ne more zagotoviti, da bo plačilo s kreditno kartico v vseh primerih pravilno obdelano, saj lahko banke, ki izdajajo kreditne kartice, po lastni presoji blokirajo ali zavrnejo takšne transakcije.
- V malo verjetnem primeru, da igralec nakaže sredstva v kriptovalutah na drug naslov omrežja kriptovalut (kot je na primer pošiljanje BTC na naslov BCH), spletna stran nine-casinos.si ne bo poskušala izterjati zneska, razen če ta presega 5000 EUR. V takih primerih bo za izterjavo izgubljenih sredstev zaračunana pristojbina v višini 0,1 BTC za kritje stroškov postopka izterjave, ki pa ni zagotovilo za izterjavo sredstev.
- Notranja valuta delovanja spletnega mesta je evro. Zaradi tega je lahko v primeru, da opravljate transakcije v drugih valutah, znesek, ki se odšteje z vaše kreditne kartice, neznatno višji od zneska, prikazanega v času transakcije, in sicer zaradi pretvorbe valut s strani vaše banke in/ali sistema za obdelavo plačil družbe.
- Postopek izplačila lahko traja do 24 ur. Ko je izplačilo uspešno obdelano in sproščeno, se glede na uporabljeni način plačila uporabi časovno obdobje.
- Seznanjeni ste, da lahko v izjemnih primerih za dvige z bančnim nakazilom posredniške banke zaračunajo dodatne stroške. Na te stroške igralnica nima vpliva.
- Najvišji znesek izplačila, ki se obdela igralcu, je 3.000 EUR na dan, 15.000 EUR na teden in 30.000 EUR na mesec, razen če je v pravilih in pogojih določene promocije določeno drugače. Izjeme se lahko naredijo za igralce z morebitno višjo stopnjo VIP po lastni presoji družbe.
- Če osvojite več kot 15.000 €, si igralnica pridržuje pravico, da izplačilo razdeli na mesečne obroke do največ 15.000 €, dokler ne izplača celotnega zneska.
- Pridržujemo si pravico do uporabe dodatnih postopkov in sredstev za preverjanje vaše identitete (Know Your Customer) pri vplačilu na vaš račun kadar koli, vključno s prvim vplačilom.
- Pridržujemo si pravico do telefonskega klica na številko, navedeno na vašem računu, ki je po naši presoji lahko nujen del postopka KYC. Dokler račun ni v celoti preverjen, izplačilo ne bo obdelano.
- Seznanjeni ste, da lahko v izjemnih primerih za dvige z bančnim nakazilom posredniške banke zaračunajo dodatne stroške. Na te stroške igralnica nima vpliva in so omejeni na protivrednost 16 EUR.
- Nismo finančna ustanova, zato nas ne smete obravnavati kot tako. Vašemu računu se ne bodo obračunavale obresti in nikoli ne bomo ponujali storitev pretvorbe ali zamenjave.
8. ODGOVORNO IGRANJE IGER NA SREČO
- Igralnica bo na zahtevo za samoizključitev takoj zaprla ta račun in igralcu preprečila igranje na tem računu. V razumnih mejah si bomo prizadevali, da preprečimo odpiranje novih računov, vendar je igralec sam odgovoren, da zagotovi, da ne bo ustvaril nobenega drugega računa. Igralnica ni odgovorna za morebitne izgube na drugih računih.
- Kot igralec imaš možnost, da na svojem računu določiš omejitev izgube (med drugimi omejitvami).
9. NEAKTIVNI RAČUNI
- Neaktivni (mirujoči) račun je račun, na katerega se igralec ni prijavil ali odjavil dvanajst (12) zaporednih mesecev. Če se vaš račun šteje za neaktiven, si igralnica pridržuje pravico zaračunati mesečno administrativno pristojbino v višini 10 EUR ali enakovredno vsoto v drugi valuti (ali vaše trenutno stanje na računu, če je nižje), dokler je stanje na vašem računu pozitivno.
- Igralnico pooblaščate, da to pristojbino odtegne z vašega računa na začetku meseca, ki sledi dnevu, ko se vaš račun šteje za neaktiven, in na začetku vsakega naslednjega meseca, ko vaš račun ostane neaktiven. Igralnica preneha odtegovati pristojbino, če je stanje na računu enako nič ali če je račun ponovno aktiviran.
- Vse stroške, ki nastanejo v postopku vračila, krije igralec.
10. ZAPRTJE RAČUNA
- Uporabniki lahko zaprejo svoj uporabniški račun tako, da nas kontaktirajo na [email protected]. Ninecasino bo povrnil vsa sredstva na uporabniškem računu. Način vračila bo izbran po lastni presoji družbe.
- Da bi zagotovili ukrepe proti goljufijam, preprečili pranje premoženjske koristi, pridobljene s kaznivimi dejanji, in financiranje terorizma ter zlorabe s strani Uporabnika, si Ninecasino pridržuje pravico, da v postopku zapiranja Uporabnikovega računa preveri njegovo identiteto. To pomeni, da ima Ninecasino pravico od Uporabnikov zahtevati posodobljene dokumente, opraviti razgovor (klic Skype ali Zoom) z Uporabnikom, zahtevati potrditev vira sredstev in/ali vidno fotografijo selfieja v visoki ločljivosti, na kateri je Uporabnik s svojimi posodobljenimi dokumenti ob obrazu, tudi če je Uporabnik v preteklosti že uspešno opravil preverjanje identitete.
- Družba si pridržuje pravico, da po lastni presoji in brez obveznosti navajanja razloga ali predhodnega obvestila zapre vaš uporabniški račun in povrne sredstva v stanju na uporabniškem računu, pri čemer se odštejejo ustrezni stroški dviga, in sicer po presoji družbe NineCompany.
11. ODKLONITEV ODGOVORNOSTI
- Za poročanje in obračunavanje vseh davkov, ki veljajo za vas v skladu z veljavnimi zakoni za vse dobitke, ki jih prejmete od Družbe, ste odgovorni izključno vi.
- Zavedate se, da s sodelovanjem v igrah prevzemate tveganje izgube vseh sredstev, nakazanih na vaš račun.
- Družba ne priznava in ne prevzema nobene odgovornosti za kakršno koli škodo in/ali izgubo igralca in/ali katere koli tretje osebe, ki bi jo neposredno in/ali posredno povzročila:
- napako, tipkarsko napako, napačno interpretacijo, zvočno napako, napako pri branju, napako pri prevajanju, pravopisno napako, napako pri branju, napako pri transakciji, tehnično napako, tehničnim tveganjem, napako pri registraciji, očitno napako, odpovedjo igre iz kakršnega koli razloga;
- višja sila;
- kršitev pogojev s strani igralca ali katere koli tretje osebe;
- dogovarjanje in/ali kriminalna dejanja s strani igralca ali katere koli tretje osebe;
- nasveti ali priporočila, ki jih nine-casinos.si ali katera koli tretja oseba posreduje prek Storitev ali Spletne strani;
- nihanja na finančnih trgih, vključno s spremembami menjalnih tečajev, vendar ne omejeno nanje.
- Družba v nobenem primeru ne odgovarja igralcu, bodisi na podlagi pogodbe, prekrška (vključno z malomarnostjo), kršitve zakonske dolžnosti ali kako drugače, za kakršno koli izgubo ali škodo, ki izhaja iz ali v zvezi z igralčevo uporabo storitev ali kršitvijo pogojev s strani družbe, ki je nine-casinos.si in igralec v času sklenitve pogojev razumno nista mogla predvideti.
- Celotna odgovornost Družbe do igralca za vse izgube, ki nastanejo na podlagi ali v povezavi s katero koli stavo, ki jo je sklenil igralec, ne glede na to, ali gre za pogodbo, prekršek (vključno z malomarnostjo), kršitev zakonske dolžnosti ali kaj drugega, v nobenem primeru (v največjem zakonsko dovoljenem obsegu) ne sme presegati zneska stave, ki jo je sklenil igralec in zaradi katere je prišlo do zahtevka.
- Družba si pridržuje pravico, da po lastni presoji in brez obveznosti navedbe razloga ali predhodnega obvestila zapre vaš račun in vam vrne stanje na računu, pri čemer se odštejejo vsi ustrezni stroški izplačila.
12. POLITIKA BOJA PROTI GOLJUFIJAM
- Družba ima strogo politiko boja proti goljufijam in uporablja različna orodja in tehnike za boj proti goljufijam. Če je igralec osumljen goljufivih dejanj, ki med drugim vključujejo: sodelovanje v kakršnem koli dogovarjanju z drugimi igralci goljufiva dejanja proti drugim spletnim igralnicam ali ponudnikom plačil transakcije povračila kreditnih kartic ali zavrnitev nekaterih plačil, opravljenih z ustvarjanjem dveh ali več računov druge vrste goljufanja ali razglasitev stečaja v državi njegovega prebivališča, si Družba pridržuje pravico, da tak račun ukine in igralcu začasno ustavi vsa plačila. To odločitev sprejme družba po lastni presoji in igralca ne bo obvestila ali obvestila o razlogih za takšno ravnanje. Družba si pridržuje tudi pravico, da pristojnim regulativnim organom prijavi kakršna koli goljufiva dejanja igralca, ki preloži igralne kroge v kateri koli igri, vključno z brezplačnimi vrtljaji in bonusnimi funkcijami, na poznejši čas, ko nimajo zahtev za stavljenje, in pusti na mizi velike stave, na primer pri blackjacku, in vrnitev v igro po zaključku bonusne stave, igranje iger z bonusnim denarjem za zbiranje vrednosti v igri, izguba bonusnih sredstev in nato izplačilo vrednosti, zbrane med igro, s pravim denarjem, uporaba strategij, ki izkoriščajo morebitne napake ali napake v programski opremi.
- Če igralnica ugotovi, da je kateri koli uporabnik sprejel bonus ali promocijo izključno z namenom ustvarjanja pričakovane pozitivne vrednosti pri vračilu bonusa z uporabo znanih praks, katerih namen je zagotoviti zbiranje takšnega bonusa, ali kako drugače poskušal izkoristiti bonuse, ki jih je prejela igralnica, potem bomo uporabili takojšen odvzem dobitkov in zaprtje računa s pravico zadržanja vseh poznejših izplačil. Primer ugodne igre je prestavitev katerega koli kroga katere koli igre, vključno z brezplačnimi vrtljaji in bonusnimi funkcijami, na kasnejši čas, ko ne boste več izpolnjevali zahtev za stavljenje, in/ali vplačevanje novih depozitov, ko so brezplačni vrtljaji ali bonusne funkcije v igri še vedno na voljo, pri čemer si igralnica pridržuje pravico do zadržanja vseh izplačil in/ali zaplembe vseh dobitkov.
- nine-casinos.si prepoveduje dogovarjanje igralcev in ne dovoljuje sodelovanja v igri nobenim botom in programiranim napravam.
- Igralnica si pridržuje pravico, da po lastni presoji in brez obveznosti navedbe razloga ali predhodnega obvestila zapre vaš račun in vam vrne stanje na računu, pri čemer se odštejejo vsi ustrezni stroški izplačila.
- Če ste svoj račun napolnili s kreditno kartico, si pridržujemo pravico, da vse zahtevke za izplačilo do celotnega vplačanega zneska prištejemo kot povračilo za opravljene nakupe. Če bodo vaši dvigi presegli celoten deponirani znesek, vam bomo morebitni presežni znesek nakazali prek enega od naših razpoložljivih alternativnih načinov.
- Pred obdelavo vračila bodo od vašega stanja odšteti vsi bonusi in dobitki, preden se izračuna znesek za vračilo.
- Če naši obdelovalci plačil ali igralnica menijo, da kateri koli nakup s kreditno kartico predstavlja nesprejemljivo tveganje iz pravnih ali varnostnih razlogov, bomo sprožili vračilo vseh takšnih transakcij na kreditno kartico in o tem obvestili vse ustrezne organe in stranke.
- Če želite izvesti povračilo, se obrnite na nas po elektronski pošti na naslov
13. POLITIKA VRAČANJA SREDSTEV
- Z morebitnimi pritožbami v zvezi z našimi storitvami se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam po navodilih na spletnem mestu.
- Za dokazilo o vračilu morate predložiti naslednje dokumente
- fotografije obeh strani potnega lista, vozniškega dovoljenja ali katerega koli drugega osebnega dokumenta,
- dokazilo o naslovu (dokazilo o naslovu mora biti fotografija papirnatega dokumenta, ki vam je bil poslan v zadnjih 90 dneh, npr. vladni dokument, bančni dokument, račun ali podobno.
- Lahko naložite tudi izvirnik računa za komunalne storitve v formatu PDF), bančni izpisek (na katerem sta navedena vaše ime in številka računa, če ga niste naložili kot dokazilo o naslovu).
- Odločitev o vračilu lahko traja do 7 delovnih dni.
- Če bo odločitev o vračilu sprejeta, bo znesek vračila vrnjen na igralčev račun, igralec bo o tem obveščen, postopek pa bo zaključen v 48 urah po sprejetju odločitve.
- Če ste svoj račun napolnili s kreditno kartico, si pridržujemo pravico do izplačila vseh zahtevkov za izplačilo do celotnega vplačanega zneska kot povračilo za opravljene nakupe. Če vaša izplačila presežejo celoten deponirani znesek, vam bomo morebitni presežni znesek nakazali prek enega od naših razpoložljivih alternativnih načinov.
- Pred obdelavo vračila bodo od vašega stanja odšteti vsi bonusi in dobitki, preden se izračuna znesek za vračilo.
- Če naši obdelovalci plačil ali igralnica menijo, da kateri koli nakup s kreditno kartico predstavlja nesprejemljivo tveganje iz pravnih ali varnostnih razlogov, bomo sprožili vračilo vseh takšnih transakcij na kreditno kartico in o tem obvestili vse ustrezne organe in stranke.
- Če želite izvesti povračilo, se obrnite na nas po elektronski pošti na naslov
- Za potrditev vračila boste morali predložiti naslednje dokumente
- fotografije obeh strani potnega lista, vozniškega dovoljenja ali katerega koli drugega osebnega dokumenta,
- dokazilo o naslovu (dokazilo o naslovu mora biti fotografija papirnatega dokumenta, ki vam je bil poslan v zadnjih 90 dneh, npr. vladni dokument, bančni dokument, račun ali podobno.
- Lahko naložite tudi izvirnik računa za komunalne storitve v formatu PDF), bančni izpisek (na katerem sta navedena vaše ime in številka računa, če ga niste naložili kot dokazilo o naslovu).
- Odločitev o vračilu lahko traja do 7 delovnih dni.
- Če bo odločitev o vračilu sprejeta, bo znesek vračila vrnjen na igralčev račun, igralec bo o tem obveščen, postopek pa bo zaključen v 48 urah po sprejetju odločitve.
- Če ste svoj račun napolnili s kreditno kartico, si pridržujemo pravico do izplačila vseh zahtevkov za izplačilo do celotnega vplačanega zneska kot povračilo za opravljene nakupe. Če vaša izplačila presežejo celoten deponirani znesek, vam bomo morebitni presežni znesek nakazali prek enega od naših razpoložljivih alternativnih načinov.
- Pred obdelavo vračila bodo od vašega stanja odšteti vsi bonusi in dobitki, preden se izračuna znesek za vračilo.
- Če bodo naši obdelovalci plačil ali igralnica ocenili, da je kateri koli nakup s kreditno kartico zaradi pravnih ali varnostnih razlogov povezan z nesprejemljivim tveganjem, bomo sprožili vračilo vseh takšnih transakcij nazaj na kreditno kartico in o tem obvestili vse ustrezne organe in stranke.
14. PRITOŽBE
- V skladu z navodili, ki jih najdete na spletni strani, se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam in nam posredujete morebitne pritožbe v zvezi z našimi storitvami.
- Pritožbe se obravnavajo v oddelku za podporo, v primeru, da osebje za podporo ne reši zadeve takoj, pa se posredujejo organizaciji igralnice. O statusu pritožbe boste obveščeni na razumni ravni.
- Če spor ni rešen na ravni vodstva igralnice, se lahko obrnete na kateri koli neodvisni organ, organ za igre na srečo ali regulativni organ za izdajanje licenc, ki je naveden na spletnem mestu.
- V primeru spora se strinjate, da bodo dnevniki in arhivi strežnika služili kot končni organ pri določanju izida kakršnega koli zahtevka. Strinjate se, da bo v malo verjetnem primeru nesoglasja med izidom, prikazanim na vašem zaslonu, in izidom, zabeleženim na igralnem strežniku, prevladal izid, zabeležen na igralnem strežniku, ter priznavate in se strinjate, da bodo naši zapisi zadnji organ pri določanju pogojev in okoliščin vašega sodelovanja v zadevni spletni igralni dejavnosti in rezultatov tega sodelovanja.
- Če bomo želeli stopiti v stik z vami v zvezi s takšnim sporom, bomo to storili z uporabo katerega koli kontaktnega podatka, navedenega v vašem računu.
15. KAZNI IN PREKINITEV
- Če kršite katero koli določbo teh Pogojev ali ima Družba utemeljene razloge za sum, da ste kršili katero koli določbo teh Pogojev, si igralnica pridržuje pravico, da ne odpre, začasno ustavi ali zapre vaš račun, zadrži izplačilo vaših dobitkov in ta sredstva uporabi za morebitno odškodnino, ki nam jo dolgujete.
- Zavedate se, da bomo na koncu odločili, ali ste kršili pravila, pogoje ali določila tako, da ste začasno ali trajno izključeni iz našega spletnega mesta.
- Družba si izrecno pridržuje vse pravice intelektualne lastnine na storitvah in vsebini, uporabniki pa ne smejo uporabljati storitev ali vsebine v druge namene, kot je navedeno zgoraj.
- Uporabnik v nobenem primeru ne sme zlasti
- odstraniti obvestila o avtorskih pravicah ali blagovni znamki ali drugega obvestila o lastništvu, ki ga vsebuje vsebina in/ali katera koli kopija vsebine, izdelana v skladu s temi pogoji uporabe;
- uporabljati vsebine na način, ki bi lahko kršil katero koli pravico družbe ali pravice katere koli tretje osebe;
- uporabljati vsebine na kakršen koli način, ki bi lahko bil nezakonit ali v nasprotju s pogoji poslovanja nine-casinos.si;
- uporabljati, reproducirati, spreminjati, urejati, mešati ali remiksirati, uporabljati glasovne vsebine ali komentarje, prikazovati, izvajati, objavljati, distribuirati, razširjati, oddajati, uokvirjati, sporočati javnosti ali razširjati tretjim osebam ali na kakršen koli način izkoriščati storitve in/ali vsebino v svojo komercialno korist. Pojem “komercialna korist” lahko vključuje katero koli dejavnost, ki ustvarja prihodke od oglaševanja ali naročnine za distribucijo vsebine družbe ali dostop do nje ali ki zmanjšuje potrebo tretje osebe po naročnini, da bi
- kopiranje, objavljanje, ponovno objavljanje, ponovno objavljanje ali ponovno distribuiranje, sporočanje ali razširjanje vsebine ali kakršnih koli informacij, pridobljenih ali izpeljanih iz nje, kateri koli tretji osebi v kakršni koli obliki; ali
- arhiviranje ali shranjevanje katere koli vsebine za dostop komur koli drugemu kot uporabniku.
16. INTELEKTUALNA LASTNINA
- Zasnova spletnega mesta in storitev, vsa programska oprema, vključena v spletno mesto in storitve, ter vsebina so zaščiteni z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami, patenti in drugimi pravicami intelektualne lastnine ter zakoni, ki pripadajo nine-casinos.si in/ali njegovim dajalcem licenc.
- Uporabnik lahko vsebino pregleduje, prenaša in shranjuje v katero koli združljivo napravo, jo natisne, uporablja, citira in navaja le za svojo osebno, nekomercialno uporabo in pod pogojem, da nine-casinos.si ustrezno prizna, kjer je to primerno.
- nine-casinos.si si izrecno pridržuje vse pravice intelektualne lastnine na storitvah in vsebini, uporabniki pa ne smejo uporabljati storitev ali vsebine za noben drug namen, razen za zgoraj navedeni.
- Zlasti uporabnik v nobenem primeru ne sme
- odstraniti obvestila o avtorskih pravicah ali blagovni znamki ali drugega obvestila o lastništvu, ki ga vsebuje vsebina in/ali katera koli kopija vsebine, izdelana v skladu s temi pogoji uporabe;
- uporabljati vsebine na način, ki bi lahko kršil katero koli pravico družbe ali pravice katere koli tretje osebe;
- uporabljati vsebine na kakršen koli način, ki bi lahko bil nezakonit ali v nasprotju s pogoji poslovanja nine-casinos.si;
- uporabljati, reproducirati, spreminjati, urejati, mešati ali remiksirati, uporabljati glasovni dodatek ali komentar, prikazovati, izvajati, objavljati, distribuirati, razširjati, oddajati, uokvirjati, sporočati javnosti ali razširjati tretjim osebam ali na kakršen koli način izkoriščati storitve in/ali vsebino v svojo komercialno korist. Pojem “komercialna korist” lahko vključuje katero koli dejavnost, ki ustvarja prihodke od oglaševanja ali naročnine za distribucijo vsebine družbe ali dostop do nje ali ki zmanjšuje potrebo tretje osebe po naročnini, da bi
- kopiranje, objavljanje, ponovno objavljanje, ponovno objavljanje ali ponovno distribuiranje, sporočanje ali razširjanje vsebine ali kakršnih koli informacij, pridobljenih ali izpeljanih iz nje, kateri koli tretji osebi v kateri koli obliki; ali
- arhiviranje ali shranjevanje katere koli vsebine za dostop komur koli drugemu kot uporabniku.
17. POGOJI DRUŽBE NETENT
- Absolutna omejitev. Družba NetEnt ne sme dovoliti, da bi se igralniške igre NetEnt dobavljale kateremu koli subjektu, ki deluje v kateri koli od naslednjih jurisdikcij (ne glede na to, ali igralniške igre NetEnt dobavlja subjekt v takšni jurisdikciji ali ne), brez ustreznih dovoljenj. Belgija, Bolgarija, Kolumbija, Hrvaška, Češka, Danska, Estonija, Francija, Italija, Latvija, Litva, Mehika, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica, Združeno kraljestvo, Združene države Amerike.
- Območja na črnem seznamu. Vse igralniške igre NetEnt niso na voljo na naslednjih ozemljih: Afganistan, Albanija, Alžirija, Angola, Avstralija, Bahami, Bocvana, Belgija, Bolgarija, Kolumbija, Hrvaška, Češka, Danska, Estonija, Ekvador, Etiopija, Francija, Gana, Gvajana, Hong Kong, Italija, Iran, Irak, Izrael, Kuvajt, Latvija, Litva, Mehika, Namibija, Nikaragva, Severna Koreja, Pakistan, Panama, Filipini, Portugalska, Romunija, Singapur, Španija, Švedska, Švica, Sudan, Sirija, Tajvan, Trinidad in Tobago, Tunizija, Uganda, Združeno kraljestvo, ZDA, Jemen, Zimbabve.
- Območja, ki jih je podjetje Branded Games uvrstilo na črno listo. Za igre NetEnt Branded Games, ki jih spremljate, veljajo poleg zgoraj navedenih ozemelj s črne liste še nekatere dodatne omejitve:
- Planet of the Apes Video Slot ne sme biti na voljo na naslednjih ozemljih: Azerbajdžan, Kitajska, Indija, Malezija, Katar, Rusija, Tajska, Tajska, Turčija in Ukrajina.
- Poleg ozemelj, določenih v točki 17.2, se video igralni avtomat Vikings ne sme ponujati na naslednjih ozemljih: Vikingi Vikins morajo biti na voljo v Azerbajdžanu, Kambodži, Kanadi, na Kitajskem, v Franciji, Indiji, Indoneziji, Laosu, Maleziji, Mjanmaru, Papui Novi Gvineji, Katarju, Rusiji, Južni Koreji, na Tajskem, v Turčiji, Ukrajini, Združenih državah Amerike in Južni Koreji.
- Poleg jurisdikcij, navedenih v odstavku 17.2, se video igralni avtomat Narcos ne sme ponujati na naslednjih ozemljih: Indonezija, Južna Koreja.
- Poleg jurisdikcij, določenih v točki 17.2.Video igralni avtomat Street Fighter se ne sme ponujati na naslednjih ozemljih: Anguilla, Antigua and Barbuda, Argentina, Aruba, Barbados, Bahamas, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazil, British Virgin Islands, Canada, Cayman Islands, China, Chile, Clipperton Island, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curacao, Dominica, Dominican Republic, El Salvador, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, AMERIŠKI DEVIŠKI OTOKI, Venezuela.
- Poleg jurisdikcij iz oddelka 17.2 se video igralni avtomat Fashion TV ne sme ponujati na naslednjih ozemljih: Kuba, Jordanija, Turčija in Savdska Arabija.
- Universal Monsters (Dracula, Creature from the Black Lagoon, Phantoms Curse in The Invisible Man) je dovoljeno igrati le na naslednjih ozemljih: Andora, Avstrija, Armenija, Azerbajdžan, Belorusija, Bosna in Hercegovina, Ciper, Finska, Gruzija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Islandija, Irska, Liechtenstein, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Črna gora, Nizozemska, Norveška, Poljska, Rusija, San Marino, Srbija, Slovaška, Slovenija, Turčija in Ukrajina.