Politika Zasebnosti Igralnice Nine Casino
Velja od: 01/01/2023
Zadnja posodobitev: 02/09/2024
1. 1. Uvod
1.1. V Ninecasino želimo svojim strankam omogočiti, da so stvari preproste in enostavne, kar vključuje jasnost, preglednost in odprtost glede tega, kaj zbiramo ter kako in zakaj uporabljamo zbrane podatke, zato je ta stran zelo podrobna.
1.2. Naša politika pojasnjuje, kako uporabljamo vaše osebne podatke, ne glede na to, ali nas prvič obiščete, vplačate depozit ali igrate eno od naših iger. Ta pravilnik vključuje informacije, ki se jih morda še ne zavedate, o vaših pravicah do zasebnosti podatkov, okoliščinah, v katerih delimo in zbiramo podatke o vas, ter o tem, kako jih uporabljamo za prilagajanje trženja, ki ga prejemate, zato si vzemite čas in natančno preberite vsa poglavja.
1.3. Če bomo ta pravilnik bistveno posodobili, vas bomo o tem obvestili.
1.4. Upoštevajte, da se vsi naši zaposleni redno usposabljajo na področju informacijske varnosti in morajo spoštovati obveznosti glede zaupnosti ter notranje politike in postopke, kadar koli ravnajo z vašimi podatki.
1.5. Upamo, da se vam bo ta stran zdela koristna, če pa imate v zvezi z varstvom podatkov kakršna koli vprašanja ali pomisleke, se brez oklevanja obrnite na našega pooblaščenca za varstvo podatkov [email protected]
2. Zaveza glede politike zasebnosti
2.1. Ninecasino bo vedno cenil in spoštoval zasebnost vsake svoje stranke. Vaša zasebnost je pomembna tako za vas kot za nas, zato vam dajemo naslednjo obljubo:
2.2. Družba Ninecasino se zavezuje, da bo varovala vašo zasebnost. Verjamemo, da bomo vaše osebne podatke uporabili za to, da bodo stvari za vas enostavnejše in boljše. Vaše osebne podatke bomo vedno varovali. Z vami bomo jasno in odkrito pojasnili, zakaj zbiramo vaše osebne podatke in kako jih uporabljamo. Če imate možnost izbire ali pravice, vam jih bomo pojasnili in spoštovali vaše želje.
2.3. Za izplačilo mora igralec pred izplačilom vsaj enkrat odigrati vse aktivne vplačane zneske. Ta postopek je v skladu s praksami za preprečevanje pranja denarja.
2.4. Družba si pridržuje pravico do uporabe dodatnih postopkov in sredstev za preverjanje identitete stranke (Know Your Customer) pri vplačilu na račun. To lahko vključuje (vendar ni omejeno na) selfi z dokumentom ali obliko identifikacije. Za preverjanje igralčevega računa uprava igralnice zahteva dokumente (osebna izkaznica, plačilni sistemi, računi za komunalne storitve itd.) v latinici ali cirilici. Če igralec nima možnosti predložiti dokumentov v zgoraj navedeni abecedi, si igralnica pridržuje pravico zahtevati video preverjanje, pri katerem igralec pokaže svoje dokumente.
2.5. Igralci, ki vplačujejo v CAD, bodo lahko denar dvignili le prek EcoPayz, Interac, Instadebit in iDebit (za aktivacijo teh plačilnih možnosti za dvig je potreben minimalni polog prek teh plačilnih možnosti).
2.6. Družba si pridržuje pravico, da opravi telefonski klic na številko, ki je navedena v računu stranke, kar je lahko potreben del postopka KYC. Dokler račun ni v celoti preverjen, plačilo ne bo obdelano.
3. Kateri osebni podatki se zbirajo in kdaj
3.1. Ob registraciji računa:
3.1.1. vaši osebni podatki, kot so ime in priimek, e-poštni naslov, poštni naslov, številka stacionarnega ali mobilnega telefona, spol ali datum rojstva;
3.1.2. dokumente za identifikacijo s fotografijo in dokazilo o naslovu (za izvedbo skrbnega pregleda) in
3.1.3. bančne in finančne podatke (za določitev vira sredstev v primeru transakcije); 3.1.4. bančne in finančne podatke (za določitev vira sredstev v primeru transakcije)
3.1.4. podatke za dostop do vašega računa, kot sta vaše uporabniško ime in geslo.
3.2. z uporabo naših storitev:
3.2.1. podatke o tem, kako sodelujete z našimi izdelki
3.2.2. informacije o vašem vedenju pri spletnem brskanju na spletnem mestu – za več podrobnosti glejte našo politiko piškotkov;
3.2.3. informacije o kateri koli napravi, ki ste jo uporabili za dostop do naših storitev (kot so model, operacijski sistem, naslov IP, vrsta brskalnika, identifikator mobilne naprave); in
3.2.4. snemanje telefonskih klicev: lahko spremljamo ali snemamo telefonske klice z vami. To lahko storimo, da preverimo, ali smo pravilno upoštevali vaša navodila; za reševanje poizvedb ali težav; v regulativne namene; za pomoč pri izboljšanju kakovosti naših storitev; za pomoč pri usposabljanju našega osebja; ali za pomoč pri odkrivanju ali preprečevanju goljufij ali drugih kaznivih dejanj.
3.2.5. informacije, ki ste jih prostovoljno delili z nami ali ki so bile objavljene, na primer profili v družabnih omrežjih.
3.3. Posebne kategorije podatkov
3.3.1. Osebni podatki, ki jih zbira nine-casinos.si, lahko vključujejo tako imenovane “posebne kategorije podatkov”, kot so podatki, ki razkrivajo zdravje (v zvezi z odgovornim igranjem na srečo) (glejte poglavje “Zakaj zbiramo vaše osebne podatke in na kakšni podlagi”).
3.3.2. Za zaščito vaših občutljivih osebnih podatkov in njihove zaupnosti smo uvedli dodatne ukrepe (glejte poglavje “Varnost vaših podatkov in zaupnost”).
4. Zakaj zbiramo vaše osebne podatke in na kakšni podlagi?
4.1. Zavedamo se zaupanja, ki nam ga naše stranke izkazujejo kot ponudniku storitev. V zameno je Ninecasino odprt glede tega, zakaj zbiramo vaše podatke. Prvič, zbiranje vaših podatkov je nujno, da vam lahko zagotovimo želene storitve in izdelke. Poleg tega vaše podatke uporabljamo za prilagajanje in izboljšanje vaše izkušnje z uporabo naših storitev ter za občasno kontaktiranje s pomembnimi informacijami. V nekaterih primerih moramo vaše podatke zbirati in uporabljati zaradi skladnosti z zakonodajo. V skladu z zakonodajo o varstvu podatkov moramo opredeliti tudi posebno pravno podlago, na podlagi katere obdelujemo vaše osebne podatke. Pri različnih dejavnostih obdelave se opiramo na različne podlage.
4.2. Na podlagi pogodbe: kadar je to potrebno za izvajanje pogodbe, katere stranka ste. Naši pogoji, s katerimi ste se strinjali ob registraciji, določajo pogoje pogodbe in storitve, ki vam jih bomo zagotovili:
4.2.1. za zagotavljanje naših storitev, ki so vam na voljo na podlagi naše pogodbe
- za zagotavljanje storitev, dejavnosti ali vsebin spletnih iger na srečo in stav, za zagotavljanje informacij o njih ter za obravnavanje vaših zahtev in poizvedb
- za “namene upravljanja storitev”, kot so opomniki za geslo, servisna sporočila, na primer o vzdrževanju spletnega mesta, posodobitve naše politike zasebnosti in piškotkov ali splošnih pogojev, da vas obvestimo, če je vaš račun Nine Casino postal neaktiven, in vas vprašamo, ali ga želite ponovno uporabljati, preden ga zapremo;
- za obdelavo vaših transakcij;
4.3. Za zakonite interese –vaše podatke moramo obdelovati za spodaj navedene namene, razen kadar nad našimi interesi prevladajo interesi, pravice ali svoboščine zadevnih posameznikov (kot ste vi). Pri ugotavljanju, ali lahko vaše podatke obdelujemo na tej podlagi, bomo upoštevali številne dejavnike, kot so to, kar vam je bilo povedano ob posredovanju podatkov, kakšna so vaša pričakovanja glede obdelave podatkov, narava podatkov in vpliv obdelave na vas.
4.3.1. Za prilagoditev vaše izkušnje
- Da vam zagotovimo storitev, ki je bolj ustrezna in prilagojena vašim potrebam; na primer, vašo zgodovino igranja lahko uporabimo, da vam zagotovimo prilagojena priporočila in izdelke;
- Če ste registrirani ali naročeni na naše tržne ponudbe, boste prejeli prilagojeno storitev. Če teh storitev ne želite prejemati, se lahko odjavite od tržnih ponudb ali deaktivirate personalizacijo tako, da se obrnete na našo službo za stranke ali pošljete e-poštno sporočilo našemu pooblaščencu za varstvo podatkov.
4.3.2. Za izboljšanje naših storitev in izdelkov
- da vam zagotovimo uporabniku najbolj prijazno izkušnjo spletnega brskanja;
- za namene analize in raziskav, da lahko izboljšamo storitve, ki jih ponuja Ninecasino;
- za preizkušanje novih sistemov in preverjanje posodobitev obstoječih sistemov;
- ocenjevanje učinkovitosti trženja ter za tržne raziskave in usposabljanje;
- modeliranje strank, statistične analize in analize trendov za razvoj in izboljšanje izdelkov in storitev.
4.3.3. Za stike in interakcijo z vami
- da z vami stopimo v stik v zvezi z našimi storitvami, na primer po telefonu, elektronski pošti, pošti ali družabnih medijih;
- za izvajanje promocij in natečajev, pri katerih se odločite sodelovati
- vas povabiti k sodelovanju v anketah strank, vprašalnikih in drugih tržnih raziskavah, ki jih v našem imenu izvajajo igralnica Nine in druge organizacije, ter jih upravljati (tržne raziskave izvajamo za izboljšanje naših storitev, vendar če vas o tem kontaktiramo, vam ni treba sodelovati v teh dejavnostih. Če nam poveste, da ne želite, da vas kontaktiramo zaradi tržnih raziskav, bomo to izbiro spoštovali in ne bo vplivala na vašo možnost uporabe naših storitev);
- za odgovarjanje na vaša vprašanja in pritožbe.
4.3.4. Da bi bilo vaše igranje varnejše in prijetnejše
- za odvračanje, preprečevanje ali odkrivanje uporabe programske opreme tretjih oseb v igrah med vrstniki;
- za odvračanje, preprečevanje ali odkrivanje dejavnosti, ki se izvajajo v nasprotju z našimi splošnimi pogoji;
- za izvajanje preverjanja cenovne dostopnosti, da bi zagotovili, da imate dovolj sredstev za uporabo naših storitev.
- Da bi bilo vaše igranje varnejše in prijetnejše
- za odvračanje, preprečevanje ali odkrivanje uporabe programske opreme tretjih oseb pri igrah peer-to-peer;
- za odvračanje, preprečevanje ali odkrivanje dejavnosti, ki kršijo naše pogoje;
- za preverjanje dostopnosti, da bi zagotovili, da imate dovolj sredstev za uporabo naših storitev.
4.4. 4.4. Posebne kategorije podatkov
4.4.1. Te podatke bomo obdelovali le, če
- ste nam dali izrecno soglasje
- se nanašajo na osebne podatke, ki ste nam jih dali na voljo javnosti
- je potreben za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov
- je to potrebno zaradi pomembnega javnega interesa na podlagi zakonodaje Evropske unije ali države članice.
5. Kdaj delimo vaše osebne podatke?
5.1. Vaših osebnih podatkov na splošno ne delimo s tretjimi osebami zunaj skupine podjetij za namene trženja. Vendar obstajajo okoliščine, v katerih vaše osebne podatke delimo z drugimi podjetji, s tretjimi osebami, ki vam zagotavljajo storitve v našem imenu, in z drugimi tretjimi osebami v okviru izpolnjevanja naših zakonskih obveznosti. Drugi primeri, ko delimo vaše osebne podatke, vključujejo primere, ko sklenemo kakršno koli vrsto združitve ali prodaje podjetja, saj je verjetno, da bodo osebni podatki strank vključeni v prodajo/prenos. O tem vas bomo obvestili, preden bomo vplivali na takšen prenos osebnih podatkov. Tudi ob posredovanju zagotavljamo, da bodo vaši osebni podatki uporabljeni le za namene, opisane v tem pravilniku o zasebnosti.
5.2. Osebne podatke lahko delimo s tretjimi osebami v naslednjih okoliščinah:
5.2.1. če nam to odredi kateri koli regulativni organ in/ali na podlagi katere koli pravne določbe iz veljavne zakonodaje;
5.2.2. finančni instituciji, pri kateri je voden račun imetnika računa, lahko naročimo in jo pooblastimo, da razkrije vse informacije, ki jih lahko zahteva regulativni organ v zvezi z računom imetnika računa;
5.2.3. za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo naših zakonskih pravic;
5.2.4. za namene preverjanja, preverjanja dostopnosti in odkrivanja goljufij lahko vaše osebne podatke posredujemo tretjim osebam);
5.2.5. s ponudniki storitev, ki nam omogočajo zagotavljanje naših storitev, kot so podjetja, ki nam pomagajo pri tehnoloških storitvah, shranjevanju in združevanju podatkov ter obdelavi plačil ali zagotavljanju spletnega oglaševanja, povezanega z našimi izdelki in storitvami;
5.2.6. z zunanjimi revizorji, ki lahko izvajajo neodvisne preglede v okviru naših akreditacij;
5.2.7. z organizacijo, ki ji prodamo ali prenesemo (ali začnemo pogajanja za prodajo ali prenos) katero koli našo dejavnost ali katero koli našo pravico ali obveznost na podlagi katere koli pogodbe, ki jo imamo z vami. Če pride do prenosa ali prodaje, lahko organizacija, ki prejme vaše osebne podatke, te podatke uporablja na enak način kot mi;
5.2.8. kateremu koli drugemu pravnemu nasledniku našega podjetja ali
5.2.9. ustreznemu regulativnemu organu v zvezi z vprašanji, povezanimi s samoizključitvijo.
6. Kako dolgo bo spletna stran nine-casinos.si hranila moje podatke?
6.1. Vaše podatke bomo hranili le toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namenov, za katere so bili zbrani.
6.2. Dokler ste naša stranka, bomo morali hraniti vaše podatke, da bi izpolnili naše zakonske in pogodbene zahteve. Ko prenehate uporabljati storitve igralnice Nine casino, pa bomo vaše osebne podatke še nekaj časa hranili. Obstajajo številni razlogi, zakaj hranimo vaše podatke, vključno z naslednjimi:
6.2.1. za izpolnjevanje zakonskih obveznosti v skladu z zakoni EU/lokalnimi zakoni (npr. predpisi o preprečevanju pranja denarja ali predpisi o licenciranju);
6.2.2. za uveljavljanje ali obrambo pravnih zahtevkov (npr. zahtevkov iz malomarnosti), ki bi lahko bili vloženi proti nam;
6.2.3. za izpolnjevanje naših pogodbenih obveznosti in pravic v zvezi z zadevnimi informacijami;
6.2.4. naših zakonitih interesov, kadar smo izvedli teste uravnoteženja;
6.2.5. za upoštevanje smernic, ki so jih izdali pristojni organi za varstvo podatkov.
7. Vaše pravice in izbire v zvezi z vašimi osebnimi podatki
7.1. Zavedamo se, da imate po zakonu in pod določenimi pogoji številne pravice v zvezi z osebnimi podatki, ki jih hranimo o vas. Če želite uveljavljati te pravice, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov na naslovu electrónico [email protected] pravice vključujejo pravico do dostopa, spremembe in izbrisa osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas, pravico do ugovora obdelavi vaših podatkov, pravico do preklica privolitve in pravico do prenosljivosti podatkov. Prav tako imate pravico do pritožbe pri organu za varstvo podatkov, če vas skrbi, kako obdelujemo vaše podatke. Poleg tega imate določene pravice v zvezi z avtomatiziranim sprejemanjem odločitev in profiliranjem.
7.2. Osebni podatki, ki jih zahtevamo od vas ob registraciji, so obvezni (razen če je v obrazcih navedeno, da so neobvezni) in jih potrebujemo za obdelavo vaše registracije, stik z vami ter upoštevanje finančne zakonodaje in zakonodaje o igrah na srečo, ki velja za vas. Če teh osebnih podatkov ne želite posredovati, naših storitev žal ne boste mogli uporabljati.
7.3. Pravica do dostopa do podatkov, ki jih hranimo o vas, in njihovega popravka. Imate pravico zahtevati kopijo osebnih podatkov, ki jih hranimo o vas, kar je znano kot zahteva za dostop do podatkov. Prav tako imate pravico zahtevati posodobitev ali izbris podatkov, ki jih hranimo o vas in so morda napačni ali so se spremenili, odkar ste nam jih prvič razkrili. Te zahteve so brezplačne in jih lahko pošljete po elektronski pošti našemu pooblaščencu za varstvo podatkov ali se obrnete na službo za stranke na naslovu electrónico [email protected].
7.4. Pravica do izbrisa podatkov:V nekaterih okoliščinah lahko od nas zahtevate, da izbrišemo osebne podatke, ki jih hranimo o vas (“pravica biti pozabljen”). To vključuje primere, ko
7.4.1. podatki niso več potrebni v zvezi z namenom, za katerega so bili zbrani (kot je pojasnjeno v našem obvestilu o zasebnosti);
7.4.2. ste predhodno privolili v uporabo svojih podatkov, vendar se odločite, da boste umaknili svoje soglasje, mi pa ne moremo utemeljiti nobenega drugega zakonitega razloga za njihovo uporabo v skladu z zakonodajo o varstvu podatkov;
7.4.3. vaše podatke obdelujemo na podlagi naših zakonitih interesov in ne moremo dokazati nujnih zakonitih razlogov za nadaljnjo obdelavo podatkov;
7.4.4. v skladu z zakonodajo o varstvu podatkov nimamo pravne podlage za obdelavo vaših podatkov;
7.4.5. je treba podatke izbrisati zaradi izpolnjevanja zakonskih zahtev;
Za to pravico veljajo obvezni roki hrambe v skladu z lokalno zakonodajo ali zakonodajo EU.
7.5. Pravica do omejitveobdelave: imate pravico, da od nas zahtevate omejitev (“blokiranje” ali “izbris”) obdelave vaših osebnih podatkov. Ko je obdelava omejena, lahko vaše podatke še naprej hranimo, vendar jih ne bomo več uporabljali. Hranimo sezname oseb, ki so nas zaprosile za “blokiranje” uporabe njihovih podatkov, da bi zagotovili, da se omejitev upošteva tudi v prihodnje. To pravico lahko uveljavljate, ko
7.5.1. izpodbijate točnost osebnih podatkov (medtem ko podatke preverjamo);
7.5.2. je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu podatkov ter namesto tega zahtevate, da omejimo obdelavo;
7.5.3. podatkov ne potrebujemo več, vi pa jih potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnega zahtevka; in
7.5.4. vaše podatke obdelujemo zaradi naših zakonitih poslovnih interesov, vendar temu nasprotujete in medtem ko preverjamo razloge za nadaljnjo obdelavo.
7.6. Pravica do prenosljivosti podatkov:Pravico imate, da osebne podatke, ki nam jih posredujete, prejmete v “splošno uporabljani strojno berljivi obliki”. To vam omogoča, da pridobite in ponovno uporabite svoje podatke za lastne namene v različnih storitvah. Če se na primer odločite zamenjati ponudnika, vam to omogoča, da svoje podatke enostavno premaknete, kopirate ali prenesete med našimi in vašimi računalniškimi sistemi na varen način, ne da bi to vplivalo na njihovo uporabnost. Vendar to ni splošna pravica in se pojavi le, kadar je obdelava vaših podatkov
7.6.1. temelji na vaši privolitvi ali kadar je potrebna za izvajanje pogodbe in
7.6.2. kadar se obdelava podatkov izvaja izključno z avtomatiziranimi sredstvi.
Glede na vaš poseben položaj lahko ugovarjateobdelavi vaših osebnih podatkov, in sicer
7.7.1. na podlagi naših zakonitih poslovnih interesov (vključno z oblikovanjem profilov); ali
7.7.2. ki se izvaja v raziskovalne in statistične namene.
Prav tako imate pravico ugovarjati uporabi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja (vključno z oblikovanjem profilov).
7.8. Pravica do preklica privolitve. Kadar se pri obdelavi vaših osebnih podatkov zanašamo na vašo privolitev – na primer za trženje in komercialna sporočila – imate pravico, da privolitev kadar koli prekličete. Vedno si bomo prizadevali, da vam olajšamo preklic privolitve, tako da vam v vseh sporočilih, ki jih prejmete od nas, ponudimo možnost “odjave”. Če ugotovite, da temu ni tako, se obrnite na našega pooblaščenca za varstvo podatkov na naslovu electró[email protected] in poskušali bomo to čim prej rešiti.
7.9. Pravice v zvezi z avtomatiziranim sprejemanjem odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. Včasih uporabljamo sisteme za sprejemanje avtomatiziranih odločitev na podlagi vaših osebnih podatkov. To nam pomaga zagotoviti, da so naše odločitve hitre, poštene, učinkovite in pravilne ter temeljijo na tem, kar vemo. Te avtomatizirane odločitve lahko vplivajo na izdelke, storitve ali funkcije, ki vam jih lahko ponudimo zdaj ali v prihodnosti, ali na vašo možnost uporabe naših storitev.
Avtomatizirano sprejemanje odločitev lahko uporabimo v naslednjih primerih
7.9.1. prilagajanje izdelkov in storitev: lahko vas združimo s podobnimi strankami (segmenti), da preučimo in razumemo vaše želje in potrebe ter vam zagotovimo bolj prilagojeno izkušnjo;
7.9.2. odkrivanje goljufij: vaše osebne podatke uporabljamo za pomoč pri odločanju in odkrivanju, ali se vaš račun lahko uporabi za goljufijo ali pranje denarja. Če menimo, da obstaja tveganje goljufije, lahko račun blokiramo ali začasno ukinemo;
7.9.3. odprtje računa – ko pri nas odprete račun, preverimo, ali je izdelek ali storitev primerna za vas, in sicer na podlagi tega, kar vemo. Prav tako preverimo, ali izpolnjujete pogoje, ki se zahtevajo za odprtje računa. To lahko vključuje preverjanje vaše starosti, prebivališča, državljanstva ali finančnega stanja;
7.9.4. oceno tveganj, povezanih z vašimi igrami na srečo.
Zakonodaja o varstvu podatkov poskuša posameznike zaščititi pred škodo, ki lahko nastane zaradi odločanja – vključno z oblikovanjem profilov -, ki poteka brez človeškega posredovanja. Imate pravico, da se za vas ne sprejme odločitev – vključno z oblikovanjem profilov -, če temelji na avtomatizirani obdelavi vaših osebnih podatkov in ima na vas pravni ali podoben pomemben učinek.
Upoštevajte, da ta pravica ne velja, kadar je obdelava potrebna za namene sklenitve ali izvajanja pogodbe z nami.
- potrebna za sklenitev ali izvajanje pogodbe z vami; ali
- je odobrena z zakonom; ali
- temelji na vaši izrecni privolitvi.
Vse zahteve v zvezi s tem oddelkom je treba nasloviti na našega pooblaščenca za varstvo podatkov na naslov electrónico [email protected].
Na vse zahteve v zvezi s tem razdelkom bomo odgovorili nemudoma in v enem mesecu po prejemu zahteve. Po predhodnem obvestilu se lahko to obdobje po potrebi podaljša za en (1) mesec, pri čemer se upoštevata zahtevnost zahteve in število drugih nerešenih zahtev. V primeru zavrnitve vašega zahtevka vam bomo posredovali ustrezno utemeljitev.
Če vaša zahteva ni v skladu z zahtevami zakona o varstvu podatkov, si pridržujemo pravico, da (a) naložimo razumno pristojbino, pri čemer upoštevamo upravne stroške zagotavljanja informacij ali sporočanja ali izvedbe zahtevanega ukrepa; ali (b) zavrnemo vašo zahtevo.
8. Varnost vaših podatkov in zaupnost
8.1. Zavezani smo k varovanju osebnih podatkov, ki nam jih zaupate. Sprejemamo vse razumne ukrepe, da zagotovimo, da so vsi podatki, zbrani prek igralnice Nine Casino, obravnavani varno in v skladu s tem pravilnikom o zasebnosti ter strogimi standardi varstva podatkov. V skladu s tem smo sprejeli zanesljive postopke in tehnologije za zaščito vaših podatkov pred nepooblaščenim dostopom in zlorabo.
8.2. Naši ponudniki plačilnih storitev šifrirajo podatke o vaših kreditnih karticah. Zavezani smo k varovanju zaupnih podatkov naših strank in sodelujemo le z najboljšimi ponudniki plačilnih storitev.
8.3. Varnost naših sistemov in aplikacij večkrat na leto preverijo zunanji strokovnjaki za varnost. Poleg tega imamo sistem za odkrivanje vdorov, ki 24 ur na dan, 7 dni na teden spremlja ves omrežni promet in išče znake napadov ali vdorov.
8.4. Imamo specializiran oddelek za goljufije in napredne sisteme za odkrivanje in preprečevanje sumljivih dejavnosti, da bi zagotovili, da igralnica ostane varno igralno okolje.
8.5. Vsak račun, ki je vpleten v sumljivo dejavnost, bo suspendiran in raziskan v največji možni meri. Če imate kakršne koli pomisleke glede dejavnosti na svojih računih, kot so neprepoznane transakcije v zgodovini transakcij ali presenetljive spremembe stanja, se nemudoma obrnite na nas.
8.6.nine-casinos.si uporablja šifriranje SSL, ki zagotavlja zaupnost vaših informacij pri prenosu podatkov. V nobenem primeru ne zbiramo, shranjujemo ali prenašamo podatkov o vaših karticah. Plačilne transakcije se v celoti izvajajo prek varnega strežnika plačilnega prehoda.
9. Pritožbe
9.1. Če se želite pritožiti glede tega, kako smo ravnali z vašimi osebnimi podatki, se lahko obrnete na nas, da zadevo raziščemo, tako da pošljete elektronsko sporočilo naši pooblaščeni osebi za varstvo podatkov na naslov dirección [email protected].
9.2. Če z našim odgovorom niste zadovoljni ali menite, da vaše osebne podatke obdelujemo na način, ki ni v skladu z zakonom, lahko vložite pritožbo pri regulatorju za varstvo podatkov v vaši državi.
10. Spremembe pravilnika o zasebnosti
10.1. Ta pravilnik o zasebnosti se lahko občasno posodobi, da bi odražal spremembe v načinu našega dela ali načinu urejanja našega dela, zato vam priporočamo, da ga pregledate vsakič, ko nam posredujete osebne podatke. Datum najnovejših sprememb bo naveden na tej strani. Če se s temi spremembami ne strinjate, ne pošiljajte osebnih podatkov na nine-casinos.si ali na kakršen koli način uporabljajte naše storitve. V nasprotnem primeru se bo štelo, da se strinjate s spremembami pravilnika o zasebnosti, če jih boste še naprej izvajali. Prav tako lahko kadar koli izbrišete svoj račun Nine casino. Pravilnik o zasebnosti lahko bistveno spremenimo, na primer tako, da vpliva na to, kako želimo uporabljati vaše osebne podatke. V tem primeru vam bomo posredovali vidnejše obvestilo (pri nekaterih storitvah tudi obvestilo o spremembah Politike zasebnosti po elektronski pošti). Če želite še naprej uporabljati storitve, se boste morali s takšno spremembo izrecno strinjati, sprememba pa bo začela veljati takoj, ko jo boste sprejeli.
11. Vaše obveznosti
11.1. Z uporabo spletnega mesta nine-casinos.si in posredovanjem svojih osebnih podatkov potrjujete, da ste dolžni posredovati svoje resnične, točne in popolne podatke, kot jih zahteva družba Ninecasino. Poleg tega nas morate obvestiti o vseh spremembah svojih podatkov, da bi zagotovili njihovo ažurnost in točnost.
11.2. Če ugotovimo, da kršite svoje obveznosti, ali če upravičeno sumimo, da so podatki, ki ste jih posredovali, napačni ali nepopolni ali kako drugače v nasprotju z Zakonom o varstvu podatkov ali tem pravilnikom o zasebnosti, si pridržujemo pravico, da zavrnemo vašo vlogo za registracijo ali takoj brez predhodnega obvestila začasno ali trajno ukinemo vaš račun. V tem primeru ne boste upravičeni do nobenega nadomestila za zavrnitev vaše prijave ali začasen preklic ali ukinitev vašega računa.